Henrik Thostrup Jensen

Thursday, December 21, 2006

Glædelig Jul

Og alt det der.

I år er jeg blevet færdig med at købe gaver d. 20, hvilket er det tidspunkt jeg normalt plejer at begynde at købe gaver :-)


Hvis der er noget der helt vildt gerne vil have en vagt i Aalborg storcenter til at kigge meget godt efter en er her en opskrift:

1. Sørg for at have godt med overtøj, gerne sort.
2. Hav en rygsæk på.
3. Stå længe og kigge på den samme hylde.

1 og 2 var resultat af at jeg var cyklet derud. Jeg er tilsyneladende den eneste i Aalborg der cykler ud til storcentret (antallet af cykler ved storcentret en travl aften i december er ca. 5).
3 var bare fordi ikke kunne finde ud af hvad jeg skulle købe.

Det tager kun et par minutter indtil vagten begynder at holde meget godt øje med dig. Hvis det ikke lykkedes i første forsøg så prøv igen, evt. med mere overtøj (husk at have en hue på).

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home