Henrik Thostrup Jensen

Thursday, December 04, 2008

Ph.D. afhandling

Gad vide om der er nogen der stadig læser her...

Jeg har idag afleveret min ph.d. afhandling. Det var rart.

Mit stipendie udløb d. 30 november, så det var stort set til tiden (jeg printede den faktisk i tirsdags). Forsvar bliver engang i marts (tror jeg).

Tak til alle som har hørt på jammer da den blev skrevet :-)

Jeg er pt. ansat som videnskablig assistent, men kan afsløre at jeg på vej ud i det private erhvervsliv.


God jul

Labels:

3 Comments:

  • Men så endnu en gang tillykke den afleveringen :) Glæder mig til forsvaret...

    By Anonymous Anonymous, at 8:51 am  

  • Jo jo.. Jeg følger da med ;)
    Tillykke med det HTJ!

    /CAC

    By Anonymous Anonymous, at 9:13 am  

  • Hurra for RSS.. Ellers ville man nok ikke opdage det :)

    Tillykke og tak for i lørdags.

    By Anonymous Anonymous, at 4:56 pm  

Post a Comment

<< Home