Henrik Thostrup Jensen

Wednesday, January 10, 2007

Mere MTB

I søndags var jeg med MKA/Cycling Nord i Rold Skov at køre. Selvom jeg hang bagefter det meste af tiden og styrtede fire gange var det en god tur. Kristian Skjødt har postet et billede af mig lige efter jeg er faldet af min cykel ovre på hans blog.

I dag var vi i golfparken, hvor der blev kørt Night Rider Cup (dvs. i mørke og med lygter på). Jeg fik en 7. plads, hvilket var det samme som en sidste plads. Dog ligger jeg nummer 11 ud af 12 i det samlede klassement. Jeg regner med at deltage i de to næste (og sidste) afdelinger, så mon ikke jeg kan rykke lidt op.

Min form er virkelig dårlig, men det må vel forventes after ikke at have lavet noget seriøst motion i et års tid. Armen lader dog til at tage det pænt, omend den godt kunne mærkes efter et par times kørsel i søndags.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home